Disclaimer


Songs posted on this blog are for exploratory purposes and sampling only. Please do not link directly to any of these tracks. If you like a track, support the artist by buying their record, going to their show, and wearing their t-shirt. If you are the copyright holder of any sound file posted and would like the song removed, please contact us.

Saturday, November 24, 2007

Various

A1 Chris Columbus And The Swingin Gaites
A2 Bobby Butler And The Latinaries - Next Time You See Me
A3 The Black On White Affair - Bold Soul Sister, Bold Soul Brother
A4 Fifth Unit - Looking In The Breeze
A5 Little Eva - Follow The Wind
B1 The Soul Lovers - Gonna Have Fun Tonight
B2 Pamoja - Oooh Baby
B3 Miss Faye Marshall - Chain Reaction
B4 Spaceark - Do What You Can Do
B5 Pure Funk - Nothing List Is Real
Bonus Tracks:
Eugene Blacknell - Gettin Down
12 - The 13Th Amendment - The Stretch

11 comments:

toby said...

The cover was enough for me i got ta have it thanks drok more quality posts for the forreal fam

Wayne World said...

Hmmmm...What do we have here?

Wayne World said...

I checked it....Dopeness!!

invisiblenigma said...

Damn, I love this cover. Thats enough for me. haven't heard yet Thanks Doc. Much Appreciated.

djmafioso said...

Ill gems fam . THanks

Big Speech said...

thanks Dr.

Styles said...

You know I gotta have the funk. Thanks Doc.

loafybrown said...

i second what styles said...hahaha.

album cover looks sick. ima have to take a gander to see if the audio is as dope as the visual!

phyrephyter said...

im gettin this based on the cover art man... dunno any of the titles..but hey it is funk !

Matt said...

the eugene blacknell track is killer! thanks doc!

Priest said...

I gotta peep this based on tha cover alone thanks doc